Inflyttning

Hej alla mina trogna läsare, de var nu ett tag sen jag skrev ett blogg inlägg men har haft fullt upp här hela helgen, först nu har vi börjat komma i lite ordning, men fortfarande massor som ska göras innan allt är helt klart. Vardagsrummet är så gott som klart, bara den nya soffan som ska på plats med förhoppningsvis under veckan, annars blir de i nästa månad någongång.=)
Idag ska vi börja måla om i matrummet om man säger så, har inte ett sånt "riktigt" kök om ja får säga så, matrumsbordet är liksom i ett annat rum än själva köket, om ni fattar?=P Sen ska där in gardiner och lite hyller på väggarna.Sen är där med så gott som klart=) Blir nog himla mysigt här när allt är fixat och klart tror jag.
 Bilder kommer upp om ett tag när vi kommit lite mer i ordning, Håll ut=) Hehe.
Vi ska försöka fixa de mesta innan nästa helg iaf då de är tänkt att vi ska ha en inflyttningsfest och även fira Kristians 25 års dag (Han fyllde ju år när vi var i Grekland)=)
Idag är jag själv hemma, älsklingen jobbar men ja e fortfarande ledig, en hel vecka till hehe sen börjar nya jobbet=)Ska bli spännande och kul tycker jag. Får hoppas man trivs och att de flyter på.
Nä nu ska ja ta och gå ut i trädgården och plocka lite äpplen och kanske göra en äppelpaj, de kan ju vara gott=) Sen ska jag nog även plocka lite päron och plommon och kanske lite björnbär för de finns en hel del i vår lilla trädgård hehe
Ha en fortsatt trevlig Måndag!
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul att flytta och börja om på nytt. och att inreda sitt nya hem :) Kram

2008-08-25 @ 12:44:36
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Maria José

Det låter härligt ju:D ser framemot att se ert nya hem kram

2008-08-25 @ 14:26:47
Postat av: Sara

Tack för en trevlig kväll igår :)

2008-08-31 @ 15:09:11
URL: http://rekvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0