Wiiiiiieeee

Då är det endast 6 dagar kvar tills jag ska flyga för första gången och åka utomlands för första gången=)
Åhh vad jag ser framemot detta! Snart sitter vi där älskling, på en härlig strand och badar och solar varje dag i en hel vecka <3 Ska bli så underbart!
Sen förhoppningsvis händer det nått underbart innan vi åker, i morgon får vi beskedet=) Åh vad jag hoppas hoppas hoppas! Säger ingenting mer fören i morgon =) Hehe
Skriver mer i morgon nu ska jag se lite vad jag ska ha med mig på resan och tvätta lite och så. Ha de gött!

Flygplanet vi ska ta oss till Grekland med=)



Kommentarer
Postat av: björn

fullt att ljuga. Du har ju varigt utomlands innan. Afrika, Danmark och Stockholm

HHHHHHAAAAAAAAHAHA

2008-08-04 @ 22:55:06
Postat av: hmm

ja ni rike ni kan.. vi fattiga försöker

2008-08-07 @ 22:04:05
Postat av: madeleine

hoppas ni får en trevlig semester med mycket sol å bad =) kramar !!

2008-08-07 @ 22:44:26
URL: http://nallem.blogg.se/
Postat av: madeleine

flyttar ?! å hus vad skoj i hbg då eller ? hoppas allt går bra å att man får komma å hälsa på =) KRAMAR

2008-08-08 @ 21:24:54
URL: http://nallem.blogg.se/
Postat av: madeleine

jaja se där vad skoj !! nää jag har inte flyttat några vänner till mig som jag hjälpt hihi men jag ska flytta så fort det blir en ledig lgh till mig hos samma hyresvärd =) kramar

2008-08-09 @ 21:20:59
URL: http://nallem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0