24 December 2008

Du gick från vän till pojkvän. Från pojkvän till sambo och nu äntligen blev du min fästman igår=) Kan julen bli mycket bättre?Nä tror knappast det.
Vi firade jul först hos min mamma och min syter sen for vi vidare på kvällen till Kristians pappa en sväng sen hans mamma.Tack för all god mat och fina julklappar! en underbar julafton man aldrig kommer glömma!
Det blir ett kort inlägg för nu ska vi åka och hämta Joel och Zanna och sen dra vidare på fest hos Promille.Men det kommer bilder senare från gårddagen men en bild bara mååååste jag slänga in nu lite snabbt.
Älskar dig min underbara Kristian

Kommentarer
Postat av: madeleine

GRATTIS tjejen vad skojj =)

KRAM på dig å god fortsättnng

2008-12-25 @ 18:56:50
URL: http://nallem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0