Julfesten inställd för min del

Ja nu är det snart dags för årets jul fest på jobb och häe sitter jag och är sjuk, hade grymt ont i magen i natt och i morse, har typ sovit tills nu och först nu börjar jag känna mig lite bättre. Jätte tråkigt att missa julfesten måste jag säga=(
Nu till något roligare, äntligen har jag hittat kamera sladden och ska äntligen föra över lite bilder från förra helgens fest=)
Det blev ju fest hos Zanna och vi var allt ett par stycken, splittrades dock i slutet men sånt händer alltid men vi var ute en sväng i Landskrona en del av oss iaf.

Sådär det var några bilder från kvällen iaf och de som vill ha fler får höra av sig och fråga mig=)
Nu tänkte jag även lägga in lite blandade andra bilder som är fina men som inte kommit upp än bara=)
 Älskar dig min underbara Kristian!
 Den sista bilden här är  första snön som kom här i skåne län=)Nu är den dock borta igen=( de andra bilderna är på mina älsklingar,endel av dom iaf=P
Nu ska jag ta och vila mig lite men vi hörs snart, ska fixa lite bilder på nya jackan=)
Just de som ni ser ser min blogg annorlunda ut nu haha min älskling har ju vart hemma och varit sjuk hela veckan, då minsann passar han på att krypa in på andras sidor utan att fråga om lov=P <3
puss och kram





Kommentarer
Postat av: Pontus

Det va bra raj-raj på festen asså. Till och med securitas kom på besök ;)

2008-12-07 @ 17:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0