Jullov


Äntligen jullov=) Ja nu är man ledig fram till den 7 Januari=)
Idag har man vart och hämtat min nya data jag har köpt, så fin den är och bra är den med=)
Där är min nya kärlek;)
I morgon är vi bjudna på julfest hos Patrik och Sara,s ak bli trevligt.
Men innan dess på dagen ska jag till Landskrona och träffa Zanna och gå i stan lite och även sola lite. Ska bli nice det med hehe.Älsklingen ska ju ända jobba i morgon på förmiddagen så kan man ju passa på att hitta på nått.
För er som inte vet kan jag nu med berätta det att jag och älsklingen ska flytta!
Yes den 30 December gårflyttlasset=) Fortfarande Helsingborg men närmare stan. Flytten är pga av att vi fått mögel i huset=( Trist men sant.
Men fan vad det ska bli skönt och flytta!!!

Något annat som kan va av intresse är att vi varo köpte julgran i förrgår, givetvis var kameran med när den var fördig klädd hehe

Nu ska ja ta och kika vidare på min data men vi hörs snart igen hoppas jag hehe ha de fint!















Kommentarer
Postat av: systeryster

varför ska du få allt du vill?? ny dator :( jag tycker jag kan få den i julklapp önskar mig en ny dator!! hehe älskar dig iaf kanske:P läs den länken jag har du skrattar ihjäl dig hahahaha:) puss en av dina stora systrar

2008-12-20 @ 12:16:56
URL: http://www.rixfm.com/?underpage=464.48934

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0