På väg till Hässleholm

Jajamensan nu sitter man på tåget och bloggar, har då aldrig jag gjort innan så känns lite speciellt hehe=P
Har varit på arbetsförmedlingen i morse så nu får vi se om jag kan få lite cash nu när man bara går hemma tills den 7 Januari.
Nu är man då på väg hem till kära mamma i Hässleholm, ska dit och umgås lite och även göra lite knäck,mmmmm ingen jul utan mammas knäck inte=)Sen får vi se om syskonen har tid och komma dit nu när jag för en gångskull är där hehe.
Måste ju bara berätta det att Tigra (vår katt) försvann för 2 veckor sedan och igår hitta vi henne, helt på ren tur, en polis/djurskötare kom förbi oss och skulle berätta att han skulle skjuta några kaniner som sprungit omkring utanför oss å så tänkte vi bara att han kanske hade sett en katt o de hade han. Han hade hämtat henne på en hästgård lite längre upp på gatan för 2 dagar sen, så vi for direkt och hämta henne på en gård där han hade tagit dit henne.Snacka om tur att det var just han som var vid oss och att de just var han som hämtat henne. Så nu är tredje familjemedlemmen på plats igen=)
En liten uppdatering från i Lördags ska ni få med, var ju julfest hos Sara och Patrik och det var mycket trevligt, väldigt välplanerat med lek olch god mat=))Mycket trevligt, tack för en trevlig kväll!Bilder kommer så småningom upp hehe.
Sen den 25 blir det fest hos Promille med julklapps spel och annat trevligt.
Men innan det är dags för det får vi ju passera den 24 Dec som är om endast 2 dagar.Läääääääääääääääääääääääängtar=)JULAFTON!!
Nä nu ska jag ta och vila mig lite känner mig inte helt hundra i halsen=( Ha det fint vi hörs
Puss

Kommentarer
Postat av: angelica

tur ni hitta katten =)



goood jul

2008-12-22 @ 20:43:06
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Maria José

God Jul:D kram

2008-12-24 @ 12:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0