Björket nästa...


image179



Då var det Lördag igen då=P Ikväll blir det en tur till Björket med Maria, det ska bli kul, var ett tag sen man var där.
Får hoppas på en bra kväll men ganska lugn ändå för det finns ju vissa som ska jobba dagen efter=P
Idag har jag vart otroligt seg måste jag erkänna, har bara hunnit städa sen jag gick upp det är allt. Eller förresten jag hann ju städa min garderob med elelr iaf den nedersta delen (sko delen) Och jag kunde konstatera att jag hade 16 par skor där inne och 5 stycken som var framme som jag använder=P Ändå säger jag alltid att jag behöver skor, jag kan aldrig få för många. Kastade iaf 3 stycken idag som jag aldrig använder och som är trasiga lite här och var=) Älskar skor!!!
Nej nu ska jag ta och hoppa in i duschen och knäppa första cidern=) Ha en underbar Lördag för det ska jag ha=)
**puss å kram vi ses på stan**


Kommentarer
Postat av: agda

Hej ta det lungt ikväll inget trams haha

2008-02-09 @ 16:24:21
Postat av: Angelica

skor är skooj :)

2008-02-09 @ 16:44:24
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0