blivande hockeyproffs??

Måste ju bara lägga upp lite roliga bilder från igår. Var ju barnvakt åt Albin i går ett par timmar och jag hade väldigt tråkigt, gick hemma och väntade att få åka till jobbet bara så jag började spela hockey med Albin, han hade uttrustningen med sig=) och jag var tvungen att stå i mål nästa jämnt Haha, oj vad vi hade kul=) Kolla bara vad fina vi var=P



Sådär, ursäkta att bilderna är på lite fel håll men ja pallade inte ändra om dem=P Men ni ser ju själva hur kul vi hade det=) O just de, det blev 5-4 till mig=P Haha

Idag är det Måndag och jag blev väckt vid 7 tiden i morse och for iväg vid 8:a tiden till förskolan där jag har jobbat till 16.30 idag och i morrn ska jag till en den andra förskolan och jobba mellan 10-17 så det är jobb hela dagen dessa två dagarna iaf vad jag vet nu.

Åh idag börjar äntligen Anna Pihl igen, det är bara såååå bra och kl 20.00 sitter jag bänkad framför tv:n ovh inget eller ingen ska komma emellan=P Nu ska jag göra mat men ha det fint vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Angelica

roligt med jobb =) hoppas du haft en bra kväll gumman sorry att ja inte hörde av mej men hoppas du fick mitt sms nu.. ha de bra pusspuss

2008-02-11 @ 22:06:04
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Anders

Fin hockey hjälm :)

2008-02-12 @ 18:48:04
Postat av: Angelica

tack tack mkt nöjd :)
de ska bli skooj o åka dit :) hoppas vi kan träffas nåt i malmö också!
ja men gud verkligen, kan inte bli bättre nästan ju :p

2008-02-12 @ 21:19:44
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Marcus

Jösses, liknar ju min hjälm när jag stog i målet fast i innebandyn. Snyggt ;)

2008-02-14 @ 16:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0