En kväll på Björket

Igår var det hur bra som helst, hade det jätte skoj på Björket faktiskt och även innan med så klart haha. Maria lockade mitt hår med locktång för första gången och det vart riktigt snyggt=) TACK!
Träffade en gammal klasskompis och massa andra jag känner ute så det var jätte kul! Jag och Maria tog lite kort innan vi gick till Björket och på väg dit jag tänkte jag skulle slänga upp, tyvärr fick ja inte kameran med mig in men men några bilder blev det iaf=)
De bästa med allt är att jag mår hur bra som helst idag dagen efter, det är såååå skönt när man kan få må bra dagen efter=P Tack Maria för en trevlig kväll och jag vet att du hade det super kul haha. Får vi snart göra om igen.. om inte före, så blir det iaf en fest när jag fyller 20=) antingen på Björket eller bara hemma. Go girl=)

Har precis vart och lämnat Maria vid tåget nu och ska snart käka lite och bädda lite här sen ska jag till jobb och jobba lite ikväll=) Ha en fortsatt trevlig Söndag allihopa!

ps. Just nu längtar jag mest till på Fredag <3 ds


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tjusigt :) bra att ni hade de trevligt :)

2008-02-10 @ 20:48:59
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Marcus

Skål på er snyggingar ;)

2008-02-14 @ 16:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0