Första dagen...

Då var första dagen på nya jobbet avklarat, blev 10 timmars jobb idag, hyffsat mkt övertid hehe, men vi ska börja gå efter schema sen början av nästa vecka så denna vecka blir nog mycket övertid men de måste vi för att hinna med allt innan vi ska inskola alla barn sen i början av nästa vecka.
Idag har vi mest packat upp lite varor vi beställt sen har vi beställt massa leksaker å kontorsmaterial och lite sånt. Haft möten med schefen och rektorn med. Mycket är ju nytt, vi som ska jobba ihopa måste börja lära känna varandra lite med vi har ju inte sett varandra innan så. Sen har vi åkt runt på olika förskolor o lånat material och fått lite leksaker och sånt som de inte använder längre så det sparar man ju lite pengar på.
Just nu är jag jätte trött så det blir inte sådär jätte lång inlägg idag fast om ja skulle skriva allt vi gjort idag skulle de ta en hel dag för har hunnit med mycket men ändå är det inte ens hälften av allt som ska göras=( med andra ord finns det sjukt mycket kvar att göra.
Förresten de jag ska jobba med verkar trevliga och det samarbetet tror jag ska fungera bra, jag hoppas på det iaf=)

Senare i veckan ska ja försöka att lägga upp bilderna från i lördags, ojoj säger jag bara. Haha men mycket kul hade vi iaf, Jag, cicci, Sofi och Linda=) Den Lördagskvällen iaf, dagen efter behöver vi inte prata om... har bara 2 ord att säga!
Fy Fan!! Men tur man har världens gulligaste pojkvän, han är guld värd!!!=) <3
Nu är det dags för mig att lägga mig snart, men ska försöka fixa bilderna och ett inlägg i morrn kanske=)
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Maria José

Låter tufft men det klarar du galant;)Kramis

2008-02-25 @ 22:04:37
URL: http://www.metrobloggen.se/mariajose
Postat av: systeryster

ja önska dig lyckatill på det nya arbetet. och ja du lördagen jag säger inget har jag ingenting sagt:P men vissa mådde ju inte så bra hehe. jag hade skoj i lördags hehe Love you
puss syrran

2008-02-25 @ 22:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0