Första veckan avklarad

Fredag idag då men det känns verkligen inte som Fredag för mig, det känns bara som en otroligt lång och långsam vecka. Har ju jobbat Mån - Fre och ska jobba i morgon och på Söndag med =( Lovade ju denna helgen på äldreboendet för jättelängesen så kunde ju inte gärna säga nej nu liksom. Aldrig hänt i hela mitt liv att jag jobbat Mån - Söndag, men men en gång kan man väl göra det. Och det var ju bara denna vecka jag skulle jobba så mycket på förskolan, så det blir ju inte lika mycket nästa vecka.
Vi har börjat komma i ordning nu och fått nästan alla leveranser, väntar bara på den sista med lite mer möbler från Ikea som ska dyka upp på tisdag, men annars börjar det likna en förskola i stugan nu =)
På Måndag kommer de första barnen och ska hälsa på och sen börjar inskolningarna, en efter en. Ska bli spännande och kul =) Nog pratat om jobbet nu, lite fritid har jag ju ändå kvar hehe.
Igår kväll fick jag besök av Fille, det var trevligt och mysigt så klart ;) En underbar morgon var det idag hihi.
Sen i morgon efter jobbet ska jag åka till Maria i Perstorp och sola lite och snacka lite skit, brukar vara trevligt =)
Sen ska vi åka till Tyringe och vara hos min syster, där jag måste sova i morgon för att kunna ta mig till jobbet på söndag morgon.. Vi ska beställa lite god mat och spela lite hade vi tänkt, det ska bli trevligt =)
Var ett tag sen vi sågs.
Det är väl vad som händer i helgen för min del, mycket mer än såhär hinner jag nog inte.
Men nu blir det soffan nästa och kolla tv och bara ta det lugnt innan det är läggdags igen, uppstigning 05.30 i morgon bitti.
Sov Gott allihopa!
image281

Filips söta katt




Kommentarer
Postat av: systeryster

tänk så mycket pengar du tjänar denna veckan?? tänkt så mycket roligt du kan ha för dom:P
själv har man en fruktansvärd hosta tror jag ska hosat upp mina lungor snart. vilken söt katt hälsa filleman det hehe puss och kram

2008-03-01 @ 18:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0