Freaky Friday

Igår satt jag, sofi (min syrra) och Jimmy (en polare till sofi) och spelade monopol, det var skit kul och tog väl typ 3, 4 timmar att spela det,och kan ni gissa vem som vann??=) Haha jag så klart =P. Vi satt och spela och drack lite och efter en stund så kom min granne hit också,Jesper. Jimmy och Jesper är polare, så det var på den vägen han kom hit. Men han var trevlig och vi satt och snacka bara och drack lite. Senare på kvällen så bestämde vi oss för att vi skulle gå till Biljarkompaniet här i stan, de är ju gratis och gå in där och jag och sofi har aldrig vart där så vi stack dit men det var inte så kul, så vi var väl där högst en timme. Självklart var kameran med hela tiden så jag tänkte jag skulle slänga upp lite bilder från kvällen.



Som ni ser så hade vissa av oss fått i sig lite mkt  underkvällens lopp, och denna gången var det inte jag, jag drack nog minst=) Jag har sparat mig till kvällens fest hos min andra syster,en tjej kväll med gratis dricka och god mat, det ska bli kul=) Nu ska jag börja göra mig lite i ordning men ha en jätte trevlig Lördag allihopa, för det ska jag!

Kommentarer
Postat av: Maria José

Hehe, ser att du har haft en bra helg=) vad roligt, kram

2008-02-24 @ 18:35:52
URL: http://www.metrobloggen.se/mariajose
Postat av: Angelica

ser ut som en rolig kväll. tyvärr kunde ja inte klicka upp bilderna av nån anledning, men men. håret ser fint ut också :)

2008-02-25 @ 17:30:19
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Angelica

nu kunde ja klicka upp bilderna så, fina =)

2008-02-25 @ 19:55:13
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0