Fredag

                                                             Då var det äntligen Fredag då och här sitter man alldeles ensam=( Saknar min Kal P Dal något OTROLIGT mycket måste jag erkänna... och ändå kommer jag få göra det en vecka till.. hur ska jag klara mig?=P Men men denna vecka har gått mycket fort faktiskt, har hållt mig sysselsatt hela veckan jobbat hela veckan men ändå hunnit med massa nöjen=) Det är bra att det händer nått, sånt gillar jag.
 Idag händer det dock inte så mycket men har ju jobbat till 16 idag och är rätt trött pga av dålig sömn inatt, så det ska bli skönt att bara ta det lugnt ikväll. Kolla på Lets dance och bara softa liksom.
I morgon blir det utgång med Maria=) Det ska bli kul, det var ett tag sen man var ute.
Uppdaterar väl mer efter morgondagen skulle jag tro, ska försöka ta lite bilder med, sånt är alltid kul=P
Men nu blir det lägga sig i soffan och vänta på Lets dance ska börja=) Ha en trevlig Fredagskväll!

image177

Kommentarer
Postat av: Angelica

fin bild ;)

2008-02-08 @ 19:20:36
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Marcus

Haha, älskar den bilden! :D

2008-02-14 @ 16:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0