Fredag

Fredag idag då kära läsare=) Igår var Maria här och fikade med mig, och vi var även ute på en lång promenad i regnet, vi skulle nämnligen leta reda på vart mitt nya jobb ligger. Och tillslut fann vi en liten röd, söt stuga intill en skog och det måste vara den=) Vi får väl se på måndag om där är något folk, skulle vara pinsamt om det inte är där=P Hittar inte första dagen till jobb, de skulle se snyggt ut! Haha
Tack för en trevlig kväll Maria!
Nu sitter man här har precis duschat och nu försöker jag fixa till min frisyr vilket går sådär:/ men blir nog snyggt när jag är klar helt får vi hoppas. Sitter och väntar på att Kal P Dal ska ringa mig så jag kan få veta vad som händer idag och om vi ska göra de vi har tänkt i veckan=) Vi får väl se när han hör av sig!
Idag kommer syster yster Sofi ner och hälsar på, ska bli trevligt, och i morrn är det fest=) Och på Söndag lite "kalas" för Sofi som har fyllt år! Så det blir nog en bra helg detta med massa roliga inslag=)
Nu ska jag gå å platta håret, och just nu är min platttång den käraste ägodel jag har, hade inte klarat mig utan den <3

Tjipp o hej trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Angelica

ha en trevlig fredag =)

2008-02-22 @ 13:00:33
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Maria José

Tack sj;) Ha en jättebra helg:D Kramis

2008-02-22 @ 13:05:50
URL: http://metrobloggen.se/mariajose

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0