Hej Hopp!

Snultan här, som gästbloggar igen! :) Om ni ser någon skillnad på bloggen så är det troligtvis (förutom det jag skriver nu alltså) att Snult har en ny design. En fin mörkröd bakgrund och en snygg header, and its all made by me! :) Jättefint tycker jag, och det var hög tid att byta nu, eller vad säger ni? :)

Så vad skall jag säga då, jo jag ska tala om en rolig nyhet för er, eller vad man skall kalla det. Nästa vecka (onsdag eller torsdag) så ska Snultan och Snult på dejt i Malmö! :) Det ska bli mycket trevligt tycker jag. Vi ska gå runt på stan och sedan ska vi käka någonstans och bara ha det trevligt där under dagen! Det ser jag mycket fram emot! :)


Sedan vill jag bara påpeka att det är jag som har den största delen av Saras hjärta och ingen kan ändra på det! Bara så ni vet alltså! ;)

Love from snultan.

image207


Kommentarer
Postat av: snult

Tack älskling för de fina orden och tack för hjälpen! Tillsammans är vi oslagbara ;)

2008-02-15 @ 22:32:47
URL: http://snult.blogg.se
Postat av: Angelica

Looooove

2008-02-15 @ 22:44:57
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0