Jobbansökan

Det var ett tag sen man skrev här nu märkte jag, har haft en hel del att göra faktiskt. Måste berätta att igår satt ja uppe ett x antal timmar och letade jobb och hittade ett intressant jobb i Helsingborg och inget kunde stoppa mig hehe. Satte igång att skriva jobbansökan och ändra mitt cv och skickade iväg.Tack Angelica för hjälpen=)
 Får se om jag får nått svar, även om chansen är väldigt liten men men man måste ju iaf försöka.
Sen imorse så ringde de från en Förskola här i Hässleholm, den ligger precis brevid den förskola där ja annars brukar jobba. De undrade om ja kunde jobba några timmar idag och självklart kunde jag det, och det var mycket trevlig personal och barn så det gick jätte bra. Sen när jag kom hem ringde de igen och undra om jag ville jobba i morrn och på Fredag och det ville jag så klart=) Så jobb flyter på mycket bra just nu. Har nu mera tre extra jobb:
Äldreboende och 2 olika förskolor!
 Ikväll blir det några timmars jobb på äldreboendet och sen på Söndag igen.
Jobbade några timmar på förskolan igår med och några timmar på äldreboendet med så här är det jobb hela dagen för min del men det känns skönt att det händer nått och dagarna går mycket fortare med... och självklart blir ju marsmånad väldigt kul med=)
I morgon ska ja försöka hinna ta mig till Perstorp med om inte det krockar med jobb. Ska träffa Maria och vi ska sola, för mig blir det första gången att sola solarium men hoppas det ska gå bra hehe. Det är väl lite av min vecka, halva har ju redan gått snart=) Till helgen blir de nog att umgås med Maria på Lördag tror jag, vi får se vad vi hittar på, om vi ska ut en sväng eller inte, jag ska ju jobba på Söndagen med så, men vi får se helt enketl.
Nu ska jag fixa lite käk här innan jag ska iväg till nästa jobb, men vi hörs och ha det fint och du.....................................
Glöm inte att slänga in en kommentar =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

bra bra grattis till dej gumman =) hoppas du får heltidsjobbet sen, bättre de ju. men då kommer du tjäna mer än jag, inte bra :P haha.
ha en bra dag =) pusspuss

2008-02-06 @ 13:59:44
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: sofi

grattis till jobben. det e väldigt roligt att läsa vad du skriver. jag e dålig på att uppdatera men när jag får min dator nästa vecka så ska här bli ändring på det tror jag iaf.

Älskar dig

2008-02-06 @ 17:12:06
Postat av: Anders

Många jobb du har :)

2008-02-07 @ 18:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0