Lördag

Då var det Lördag igen , och ikväll blir det bara en lugn hemma kväll, kolla på Melodifestivalen och sen blir det nog Se upp för dårarna.
Brorsan ska nog komma förbi en sväng ikväll med och då blir det nog att vi spelar något med så det blir nog en skön hemma kväll. I morgon kväll blir det jobb som gäller, som de senaste söndagarna ju=P Rätt skönt att jobba Söndagskvällar tycker jag. Sen blir det jobb Måndag och Tisdag kväll åxå.
Sen blir det dejt med Angelica på Onsdag eller Torsdag=) Så lite har man redan planerat för nästa vecka, det känns skönt, något att se fram emot liksom. Fredagen kommer syrran ner hit och hälsar på med och Lördag kväll är det tjejfest med jobbet hos min andra syrra=)
Troligtvis ska jag hinna träffa Kal P Dal med på Fredag - Lördagen kanske =) Vi får se.
Men nu ska ja fortsätta städa mitt rum lite men hoppas alla får en jätte trevlig Lördag.









Kommentarer
Postat av: Angelica

ha en trevlig lördag :) pusspuss läääängtar

2008-02-16 @ 16:19:04
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0