Måndag

Måndag idag då och solen skiner och det är rena våren ute. mycket slönt=) Har precis vart en sväng nere i stan på apoteket, och blivit några hundralappar fattigare=( Har även hunnit ringa till Tandläkaren idag och beställa tid, känns skönt när man får saker gjorda som man egentligen borde fixat för längesen. Nu är det gjort iaf!
Ikväll blir det jobb några timmar och samma sak gäller i morgon kväll med. Sen får vi se hur det blir med angelicas och min dejt om de kommer iväg till danmark eller inte=/ Jag hoppas verkligen att de gör det för vill träffa min älskling juh=) Mycket mer har jag inte planerat i veckan, Fredag komemr syrran ner och förhoppningsvis kommer även Filip förbi en sväng och umgås med mig=) Kan ju alltid hoppas iaf.
Nej nu är det dags för ett avsnitt av Nya Tider och sen är det mat som gäller och sen göra sig redo för jobbet! Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Angelica

visst är det trevligt med sol =) sköönt. nu vet man att våren är på väg iallafall. låter som en bra vecka :)
hoppas med att vi kommer iväg ;(

2008-02-18 @ 14:29:33
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0