Mitt nya jag

Tjohejsan! Då var det Torsdag idag då och jag har jobbat lite idag på förskolan, sista gången nu på ett par månader ju, eftersom jag börjar de nya jobbet på Måndag=) *Längtar* Alla önska mig lycka till och sa att om jag inte trivs så måste jag komma tillbaka hehe. Tack för att ni rekomenderade mig så jag fick denna chansen! TACK!

Idag kommer Maria förbi, om ett par timmar och ska fika lite hos mig=) Så det blir fika lite och snacka skit i eftermiddag/kväll=) Kanske det blir en promenad ute med men jag är tveksam för det är rätt kallt ute idag tycker jag så jag vill helst vara inomhus, men vi får se=) Ska bli trevligt att träffas igen iaf.

Måste ju säga det att jag var och klippte mig igår och den som inte ser att jag har klippt mig, (av dem som känner mig) måste vara blind, har aldrig klippt mig så här kort förut och aldrig har det tagit nästan 2 timmar att klippa mig, men det gjorde det igår=) Bild kommer upp i morgon tänkte jag, Spääningen är oliiiidlig=P

I morgon är det äntligen Fredag igen och då får jag träffa min underbara=) vi ska ha de så mysigt, mer om vad vi ska göra kommer i bildformat senare i helgen=) Haha.
Nu ska jag fortsätta med min städning här innan Maria kommer men vi hörs och ha de underbart allihopa!

****Liver går som en dans på rosor....just nu=)


Kommentarer
Postat av: Angelica

roligt att du mår bra gumman :) kul med den nya frisyren

2008-02-21 @ 14:05:16
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: systeryster

hur kort har du klippt dig??? hummm. jag tänkte klippa mig nere hos dig nu när jag kommer ner och kanske färga håret oxå vill du hjälpa mig med det??? puss o kram snårkfröken:P

2008-02-21 @ 14:46:59
Postat av: Maria José

Åh vad kul det ska bli att se dig med en ny frisyr:D Snart tar man tåget, ses snart;)KRAM

2008-02-21 @ 15:50:39
URL: http://metrobloggen.se/mariajose
Postat av: Angelica

ja men ja tror nog du ska kunna få ta ledigt, annars är det konstigt. speciellt när du jobbar 75% och om du säger till tidigt. kolla upp det.

2008-02-21 @ 22:57:57
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0