Party bilder

Då har jag äntligen hunnit föra över bilderna från festen i Lördags, och självklart tänkte jag bjuda på kvällens fest prinsessor och visa hur kul vi hade det=)
Och som sagt var, glöm inte att det var fest och när man är på fest så dricker man oftast inte vatten, om jag säger så=P ville bara att ni skulle observera detta innan ni börjar kolla in bilderna! Då ska vi se....



Sådär,och som ni säkert lagt märke till så gick det bara utför efter vi började spela Fia med hutt=P
Men kul hade vi, eller vad säger ni girls?=P


Kommentarer
Postat av: Linda

Weeeee! :)

Fan va heta vi är!
Tyckte vi blev ganska, bra trots all sprit hehe

Puss & kram

2008-02-26 @ 21:45:01
Postat av: systeryster

roligt var det. fan fia med hutt var ju ganska roligt:P

puss

2008-02-27 @ 17:46:15
Postat av: Maria José

Hehe aa, andra gånger har jag inte kunnat så men behöver pengar:p Sen har jag börjat bli sjuk:s liksom typsikt när man ska jobba imorrn så får se hur jag mår imorrn. Jepp vi hörs o ses om jag inte har blivit värre! Kramis

2008-02-28 @ 19:16:24
URL: http://metrobloggen.se/mariajose
Postat av: Marcus

Vem var fullast? (A)

2008-03-04 @ 14:55:54
Postat av: malin

söööta sara, vad du ser liten ut :) <3

2011-02-16 @ 18:01:33
URL: http://selmeforsmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0