Tidsfördriv

Hur svarar du i hemtelefonen?  Hej det är Sara..
Hur svarar du i mobiltelefonen? Det beror på vem det är som ringer, men oftast blir det nog, Sara..
Ringer det mycket till dig? Inte allt för mycket
Ringer du mycket? ibland
Vem ringde du senast? Cicci, min syster
Hur mycket pengar har du? så jag klarar mig och kanske lite mer =P
Senast kramat och när? I går, Jakob och Albin (syrrans ungar).. och Maria:D
Antal timmar sömn inatt? 9 typ... skööönt
Sov du ensam? ja
Vem sov du hos senast? Kal P Dal
Vem sov hos dig senast? Maria
Vem vet mest om dig? Angelica
Vem vet du mest om? mig själv kanske och Angelica?
Vad ser du fram emot? Kvällen =)
Vad vill du ha just nu? en puss
Vem hånar du? ---

Vem längtar du mest efter? Angelica.... och min Kal P Dal förståss
Vem vill du helst slippa? Ingen står ivägen för mig just nu..
Vem stör du dig på? ingen spec..
Vem vill du sova bredvid inatt? My Boy =)
Vilken buss åker du oftast? 531
Vilken årstid är det nu? Vinter, men mer vårvinter faktiskt. Solen skiner, fåglarna kvittrar och ingen snö så lånt ögat når
Anser du dig själv snygg? Tveksam
Har du varit kär? Yes I Have
Är du kär nu? Mmmmm
Är du en bra partner? Fråga den som är min partner
Har någon varit otrogen mot dig? Nej
Har du varit otrogen? Nej

Vad åt du senast? Macka o drack honungsvatten
Är du polare med grannarna? Jadå de mesta iaf eller vi hejar på varandra iaf=)
Var är dina syskon just nu? Oj, jadu en är i Kinna, en ute i skogen någonstans, och två  i Tyringe
Vilken tid gick du upp imorse? 09.00
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov troligen

Vad är det första du gör på morgonen? Kollar mobilen om någon smsat eller ringt
Vad ska du göra efter det här? klä på mig och göra mig redo för tågresan ikväll=)


Kommentarer
Postat av: Angelica

wiiie :) skoj. den snor jag :)

2008-02-14 @ 20:29:41
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0