Äntligen helg

Yes då var det äntligen Fredag och den är snart slut med=( Men har haft en hyffsat bra dag, jobbade till 16.30 idag och det har gått bra. ska dit igen på Måndag och jobba samma tur, 7.30-16.30.
När jag kom hem från jobbet bestämde jag och Maria att vi skulle ses, det blev ju inget Festande i Helsingborg denna helgen men vi hade det trevligt än då, hon kom hit till mig och vi kollade One tree Hill och käka gott hehe och sen hyrde vi film, The Invisible. Den var bra faktiskt.
Tack gumman för att jag fick låna One Tree Hill säsong 2, nu vet jag vad jag ska göra resten av helgen om jag får tråkigt haha=) Tack för en trevlig kvälll.
Nä nu är jag grymt trött och vill bara krypa ner i min sköna säng, men det är nått som saknas=(.... Men men

puss å Godnatt typ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0