Dreaming

Då var det åter igen dags för en jobbkväll=) Ska med bussen som går om 1,5 timme. Igår efter jobb åkte jag direkt till Höör och hälsade på en mycket trevlig person och det var så trevligt att jag tilloch med stannade över natten=) Åkte hem i morse vi 8-a tiden. Sov några timmar när jag väl kommit hem och nu sitter jag här lite. Fick just reda på att det inte blir någon utgång på Fredag med Maria, vi bestämde oss för att ta de någon annan helg för bägge är ganska fattiga just nu hehe, så det blir nog en lugn helg för min del denna helgen, får väl se om det dyker upp några roliga alternativ på saker man kan tänkas göra hehe=) De är ju några dagar kvar tills det är helg.
Förresten igår innan jag stack till jobbet smet jag in på Vero Moda här istan och de hade värsta rean och reade  ut all pga ombyggnad, så jag gjorde ett mkt bra köp, två stycken jätte fina linnen för 140 kr ca och egentligen skulle det gått på 400. Det kallar jag ett bra köp=P Sånt gillar vi Haha...
Nä nu ska jag ta och laga lite käka här innan det är dags att bege sig! Ha det så fint alla där ute!

image158 
Tänk dig du o jag här, här på denna underbara sandstrand, skulle de inte vara underbart??*Ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0