En bra dag

Då är första dagen på förskolan avklarad då, det har gått bra och tiden bara flyter på det känns så skönt! Dock har det blivit några ändringar med mitt schema, mina tider är inte de samma längre men men, de löste vi på ett bra sätt så det är löst så att säga=P De var kul att komma tillbka till småbarnsavdelningen där ja gjorde min praktik innan jag tog studenten så det var ett tag sen man var där, endel barn kom faktiskt ihåg mig det var lite kul=) annar har de vart en ganska vanlig jobb dag på en förskola för mig.
Ikväll blir de bara en lugn kväll, känns lite ovanligt ändå eftersom ja brukar jobba vid denna tiden typ eller har gjort nu de senaste veckorna=P iaf. Har inget intressant att skriva idag men en liten uppdatering fick ni allt, kanske kommer mer sen eller i morgon vem vet?=)

ps. tack alla som kommenterar och även läser, det är jätte kul. Stort tack till er=)
Btw Kal P Dal, Puss på daj (A)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0