En tur till Kära Helsingborg

Igår satte jag mig på tåget vid 10-tiden mot Helsingborg, det var ett tag sen man var där, för snart ett år sen var man ju där nästan varje helg=P Men det var kul att komma tillbaka till den fina staden hehe. Enda anledningen till att jag åkte dit var att jag skulle kolla in rean på Gina Tricot, 49 kr för nästan alla plagg, sånt gillar vi=) Självklart hitta jag massa fint, åhh jag bara ÄLSKAR denna affär=) Jag köpte två stycken typ klänningar, eller det är en t- shirt som sitter ihop med en kjol med hängslen kan man säga, de som vart på Gina Tricot vet vilken jag menar. Lite svårt att beskriva men iaf två såna, två stycken T-shirtar, benvärmare, underkläder, jeans och bikini överdel=) Mycket nöjd måste jag säga=)
Sen efter jag besökt Helsingborg for jag till jobb och jobbade några timmar på kvällen och det gick fint fint som vanligt=)

Idag då vad händer denna Tisdag.. ledig är jag iaf och har precis vart ute en sväng ock köpt lite frukostbullar. Mums, var duktigt sugen på ostbullar i morse=) Och till middag visste jag precis vad jag ville ha när ja vakna i morse... Pannkakor! =) Så de blir nog en bra dag detta hehe.Tänkte ja skulle försöka gå ner till Cykelhandlaren här i närheten och kolla in om där finns nån fin cykel till ett hyffsat bra pris=) Nått annat står väl inte uppskrivet på programmet idag, vi får se vad som faller mig in helt enkelt. Men ha en fortsatt trevlig Tisdag!

kramar Snult

Kommentarer
Postat av: Angelica

köpte med en sån hänselklänning

2008-01-29 @ 13:10:03
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0