Fredag

Ja idag är det äntligen Fredag,egentligen borde man vara glad och hitta på nått nu när det är Fredag men jag känner verkligen ingen gländje alls idag och ikväll blir det bara en lugn hemma kväll. Rätt skönt ändå eftersom ja inte mår så där jätte tipp topp om jag säger så. Förhoppningsvis blir det bättre, kan ju alltid hoppas iaf. Innan idag har jag iaf träffat Nathalie och vi var i stan en sväng och bara gick runt å snacka och kollade på rean och självklart gjorde man en hel del fynd=) Mycket nöjd.
Men annars idag har det inte hänt mycket, är grymt trött eftersom jag knappt sovit nått i natt pga av min jäkla förkylning.Hatar verkligen att vara sjuk. Har köpt  lite medicin för att försöka bli av med det så snabbt som möjligt. Kolla bara  min fina "kur"
Får hoppas det hjälper bara. Nej nu blir det soffan nästa och kolla på lite film innan det är dags för Lets Dance.
Sen är det nog läggdags för mig och försöka få några timmars sömn i natt iaf. Är lite mer än förkylningen som stör min sömn måste jag erkänna, men FÖRHOPPNINGSVIS så blir de bättre efter morgondagen.
Jag vill inte detta, men jag måste...."

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Anders

Tråkigt med förkylning. Krya på dig!

2008-01-25 @ 19:39:47
Postat av: Danne

Oj inte lite medicin :S Krya på dig!

2008-01-26 @ 13:56:02
URL: http://www.snulten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0