GOTT NYTT ÅR


image144




Ja egentligen skulle ja ha skrivit detta inlägg igår för det var ju nyårsafton igår men min nyårsafton blev inte riktigt som jag hade tänkt, jag åkte på att jobba igår kväll! Dock bara till 21 men jag var totalt helt slut när jag kom hem typ så det var en otroligt lugn kväll, lite gott snacks och dricka och kolla när de smällde raketer de var vad som hände. Men rätt skönt att ta det lugnt för man mår så himla bra idag så här dagen efter=) Hehe. Jag e lite besviken för ja har inga bilder att lägga upp för min kamera lånade jag ut till syrran:( men men tror vi klarar oss utan bilder eller vad säger ni?=) Hoppas alla hade ett bra slut på året och får en ny bra start=)
 Mitt år slutade bra vad gäller vissa saker och jag hoppas det fortsätter lika bra nu på de nya året ;) Hehe

Trevlig fortsättning allihopa!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Mm nu har vi ett nytt år här som skall bli ännu bättre ;) Dags att planera in ett Sthlms besök nu va? ;)

2008-01-01 @ 15:23:01
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0