Ny Cykel

Ja de blev en ny cykel idag hehe, dock vart de väl kanske inte dröm cykeln direkt men ja orkar inte fara land och rike runt för å hitta en dröm cykel heller hehe. De fick bli en blå hyffsat ny cykel. Hoppas nu inte bara ja ser liten ut när ja cyklar på den för han som jobbade där i cykel affären gick ju efter längden så den är ju inte så stor som min förra=P men men är man liten så är man, huvudsaken den funkar att cykla på och det gör den för ja har kört en runda nu ikväll=)
Sen har jag även hunnit fixat mammas hår idag de blev fint=) och de blev färg över så ja gjorde slingor till mig av de och de vart mkt bättre än så ja hade det innan, ja trivs med lika olika nyanser i mitt hår=) kommer upp lite bilder här snart med, försökte få till några bra bilder med den nya klänningen men de gick inte alls bra, så de blir inte många bilder på de tyvärr.
Ibland fastnar man bara inte på kort så är det bara. Det är väl vad min dag har bestått av, nu ska ja slänga in lite bilder här å sen ska ja lägga mig i sängen och läsa Hänt extra=) Ha en fortsatt trevlig Tisdags kväll!


Kommentarer
Postat av: Maria José

Det blev jättefint;) du kanske ska jobba som frisör? hehe kramar

2008-01-29 @ 19:46:49
URL: http://www.metrobloggen.se/mariajose
Postat av: Angelica

fint :)
vad kul att du log på en bild där, de brukar du inte göra =)

2008-01-29 @ 20:33:55
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0