Ny Design

Ja som ni ser eller kanske har läst=P, så har jag ju uppdaterat min blogg lite=) Och nu menar jag inte bara med nya inlägg utan jag menar så klart utseendet på bloggen=) Och när jag skriver JAG menar jag så klart Jag och Angelica hehe, men mesta gjorde väl Angelica egentligen för att jag har så gammal data så den kan inte göra såna fina saker=P Mycker nöjd måste jag säga!
Vad har jag annars gjort idag då förutom fixat med bloggen, jo jag har jobbat hela 8 timmar idag på förskolan och jag har vart ute de mesta tiden av de timmarna. De är mycket ute på den förskolan måste jag säga, men rätt skönt ändå för då kommer man ut vare sig man vill eller ej=P lite motion och luft är aldrig fel hehe. 
Idag har jag gjort nytta med nöje kan man säga, här behövs iaf inget träningspass idag för det har jag haft när jag var ute med alla barnen idag=) Cyklade runt på en sån liten typ tre hjuling kan man säga, de som jobbar eller minns tiden från förskolan vet vilka ja snackar om för de flesta förskolor har såna cycklar och vet mycket väl om hur små dem är om en vuxen person ska cykla på en sån=P Och de gjorde jag ju så klart, hade 5 ungar efter mig på varsin sån cyckel så här gick de inte att ta de lugnt heller.Full fart backe upp och backe ner i ca 1 timma, med lite tank paus då å då förståss =P haha stackars mina små ben men de kändes väldigt långa "för engångsskull" när jag cyklade=P Haha Det var dagens höjdpunkt det=)

Nu är det dags för ett avsnitt av One Tree hill och lite godis efter den hårda träningen, det kan jag väl vara värd??=)

puss// Snult

Kommentarer
Postat av: Angelica

hehe det låter jobbit faktiskt =) men duktig du =)

2008-01-17 @ 22:04:14
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Kal P Dal

hum.. nja.. vet inte om du e d faktiskt.. men dock skulle d se kul ut om ja cykla på den...

2008-01-18 @ 01:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0