Ny hårfärg?

Jaha idag har jag färgat håret men vart lite besviken för de syns knappt någon skillnad, bara en aning väldigt lite mörkare. Men men det vart ju inte sämre iaf och i morgon ska jag nog lägga i lite slingor så då blir de förhoppningsvis lite bättre=) Men bild måste ju upp iaf, finns ju en del som vill se hur det vart =P Hehe men som jag sa,syns knappt!

Helgen har varit bra trots min jäkla förkylning,och jag var ju lite orolig innan i veckan med men det ordnade upp sig efter lite prat I går=) Till de possitiva som tur är! Igår åkte jag till min underbara "Kal P Dal" ;) Och vi hade det jätte mysigt, lagade god mat och myste bara vi två. Längtar redan efter dig <3. Men ses snart igen.
Något annat skoj denna helgen har väl inte hänt direkt. I morgon kväll är det jobb som gäller igen och innan dess ska jag försöka ta mig till Helsingborg och kolla läget hur det är där nere=)
Men nu ska jag lägga mig i min säng och kolla tv innan jag ska försöka sova. Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Anders

Blev ju fint :)

2008-01-27 @ 21:27:56
Postat av: Angelica

väldigt långt hår du har alltså

2008-01-28 @ 11:22:17
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0