Ny vecka igen

Sådär då var det dags för ett nytt inlägg då, det var ett litet tag sen jag skrev iaf,känns det som hehe=) I helgen jobbade man eller  lördag till 16 och sen söndagen bara några timmar på kvällen. På lördagen efter jobb satte jag mig på tåget å åkte till Höör, mycket trevligt var det där=) Hade det skoj,men var sjukt trött måste jag erkänna. Usch de var inte så himla kul.. men men. Så där var jag tills jag började jobba på söndags kvällen sen.
Sen var det bara hem och lägga sig i princip för att sen upp tidigt i morse och ge sig iväg till nästa jobb som väntade=) Så har jobbat på förskolan idag. I morgon blir det tillbaka till Hemgården igen och det blir jobb resten av veckan, några dagar på förskolan och några på Hemgården. De känns skönt att det händer nått varje dag tycker jag, och jag tycker det är så himla skönt att variera de olika jobben faktiskt, en jätte skön blandning! Klagar absolut inte! eller lite kanske, för helst vill jag ju ha ett fast jobb så jag kan flytta hemifrån någon gång=) Längtar jätte mycket tills jag kan flytta till nått eget, skulle vara jätte skönt faktiskt. Det var lite planering på min kommande vecka men slänger nog upp något mer inlägg senare i veckan sen skulle jag tro=) Ha de fint alla, nu ska jag gå och käka lite mat. Tjaooo

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja vi får väl se :) ska på intervju i linköping nästa vecka! :)

2008-01-14 @ 18:39:07
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0