Onsdag

Jaha då var det onsdag och snart slut på denna veckan, de går fort må jag säga. men skönt det ju=P De blir inget lekande med Nathalie idag=( hon behövde plugga, så idag blir det åter en lugn kväll sen efter jobb. jobbar ju 13.30-17 idag. I morgon däremot blir det bio med Maria=) De ska bli kul, vi ska se Tillsammans är man mindre ensam.
Nån som sett den som kan säga om den är bra?=P Vi hoppas på att den ska vara bra iaf. Så nått kul förutom jobb händer iaf denna veckan hehe. Helgen är fortfarande oklar om vad som händer, är ledig hela Fredagen iaf vad jag vet, om det inte dyker upp nått jobb men sen jobbar jag tidigt på Lördag 7-16 så vet inte vad som sker. Hoppas på att man kan hitta på nått iaf på lördagen efter jobb. Nu vet ja inget mer att skriva så jag ska ta och fortsätta att städa lite här och sen käka nått för den bär de av mot jobb i några timmar=) Ha de bäst alla!

ps. saknar dig....... ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0