Rastlös

Ja detta inlägget kommer kanske bara bli massa svammel för vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva, skriver nog mest för att jag är så grymt uttråkad just nu=(  Har massa tankar som far runt i huvudet just nu, sånt gillar jag inte, blir så fundersam och vill ha svar på så mycket som jag egentligen inte vill fråga om...usch den känslan är grymt jobbig! Men man kan ju inte alltid vara glad, man måste ju få ha sina "mindre bra dagar" med.
Den känslan är nästa lika jobbig som den känslan man har när man längtar riktigt mycket efter någon eller nått, och den känslan, den finns den med just nu=(
Men det är just när man har tråkigt och sitter ensam man tänker på sånt här eller det känns mest just då iaf, tycker jag
Jag undrar så hur detta året kommer bli år 2008, de startade ju väldigt bra iaf så man kan ju hoppas på att de fortsätter åt samma håll=) Hoppas det kan man alltid, och man lever ju på hoppet!
Nu ska jag göra mig lite mat för att sen lägga mig och kolla på One Tree Hill. Det är ett trevligt sällskap i alla lägen=)

image165


Kommentarer
Postat av: Angelica

vad är det du tänker på då hjärtat?

2008-01-24 @ 23:58:27
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Angelica

tack tack gumman=)

2008-01-25 @ 13:31:40
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Marcus

Du ska se att året 2008 blir kanon! (Optimist!)
Sen får du inte tänka så mycket, bara tuta på och köra ! :P

2008-01-25 @ 13:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0