REA REA REA

Jaha idag var de då Torsdag och jag har precis kommit hem efter en sväng på stan med Maria. Som vanligt när det är rea så har jag turen med mig=) Har köpt någonting varje dag nu denna veckan på rean hehe fast ja lovar mig själv, inga fler kläder eller smycken nu, men kan ju inte motstå dessa underbara priser=P
Idag har jag köpt massa smycken, typ halsband för 25 kr styck och örhängen för 10 spänn, hur bra är inte de?! =) Köpte även sommarens solglasögon för 20 kr, haha grymt stora haha men skit coola om ja får säga det själv=)
Helt klart värda 20 kr iaf. Sen blev det ett par jeans för 150 kr och från början kostade dem liksom 600 kr, ytterligare ett mkt bra köp. Skärp för 35 kr, heller inte fy skam=P Sen blev de lite hår prylar med för ett par kronor=)
Naj jag måste säga att jag är mycket nöjd över dessa köp=)
I morgon blir de fest och nu när ja har så mycket nytt att välja på så har jag sån beslutsångest vad jag ska ha på mig haha, men får hoppas jag kan välja i morgon nått jag blir nöjd med=)
Nu ska ja klippa bort prislapparna och lägga in allt jag köpt. Men ha en trevlig Torsdags kväll allihopa!

// Snult


Kommentarer
Postat av: Angelica

härligt med massa rea=)

2008-02-02 @ 12:49:32
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Anders

Vilka fynd du gjorde:)

2008-02-03 @ 12:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0