Resan bokad

Hässleholm - Stockholm 28/3-08 Är bokad=) Jajamen jag vet att jag är ute i god tid men hittar man biljetter för 190 kr fram och tillbaka så bangar man INTE=) Haha självklart måste man befinna sig hos sin bästa vän när det väntas 20 års fest=) Ingen tvekan där inte hehe. Så det är nått jag har att se framemot på detta nya året iaf. Sen vill jag ju på ytterligare en resa, dock lite längre bort och till nått varmt ställe=)
 Kanske en resa för "oss" *ler* Eller vad säger du Kal P Dal =P
Har alltid velat åka utomlands och bara ha det helt underbart. <3 Bara pengarna som ska till sen sticker jag..eller aa ja vill ju helst ha sällskap av någon=)

God fortsättning på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

mm trevligt trevligt=) får hoppas tiden går fort

2008-01-01 @ 18:38:07
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0