Snart helg

Hemkommen från jobbet nu då och sitter här och lyssnar på musik bara, rätt trött idag faktiskt,blev rätt sent igår=) Men mysigt med en filmkväll och trevligt sällskap, kan ju inte bli så mycket bättre hihi=) Såg en jätte söt och rolig gammal film, På andra sidan häcken=) Tror den hette så iaf hehe...
Imorgon är det Fredag äntligen, jag ska jobba i morrn kväll med men slutar ju 20.00 så efter det hoppas jag att jag kan hitta på nått med någon *ler* Well We Will se (eller hur det stavas=P) I morgon innan jobbet har jag tänkt att ja ska hinna ner på stan en sväng och fixa lite nya sängkläder, wooho...haha alltid kul=) Kommer väl även bli lite annat smått o gott kan jag tro. Men nu ska jag ta och städa undan lite här och kanske kolla på nån film, dock har ja inget jätte jätte mysigt sällskap ikväll men det får väl gå ändå=(
ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0