Söndag= Jobb kväll

Nu är denna helgen snart över med, men det har varit en bra helg. I fredags var ju Maria här och vi hade en lugn film kväll kan man säga, mycket trevligt=) Sen igår kom ju Kal P Dal hit och vi var på bio tillsammans med Nathalie och Christoffer, trevligt det med=) Sen att få vakna upp brevid Kal P Dal är underbart, så helgen kan man ju inte klaga på;)
Nu är det snart dags att åka till jobbet och jobba i 3,5 timme=P mindre kul kanske men men, blir ju glad när lönebeskedet trillar in=) Idag har jag beställt lite från CDON jag kände att jag var tvungen och det var rea på grejerna med så inget kunde stoppa mig hehe. Det blev,"om ni frågar mig",bästa julkalendern som någonsin sänds
Mysteriet på greveholm=)
Så himla bra alltså så jag var tvungen hehe, sen blev det även ett par nya hörlurar till mp3:n för mina e trasiga.
Så jag hoppas jag få en bra lön nu i Januari för har en hel del höga räkningar denna månaden=P

Nej nu ska fixa käk här men ni får ha en bra söndag allihopa, jag ska göra mitt bästa för att min ska bli bra, men de säger ju det, en bra start på dagen, räddar hela dagen=) Haha *kom på de där själv dock men men hehe*

kramizar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0