Tillsammans är man mindre ensam

Då var man hemkommen från bio:n dådå=)Kollade på " Tillsammans är man mindre ensam" Det var faktiskt en bra film, lite humor men samtidigt en romantisk film, kan de bli mycket bättre? hehe. Tack för en trevlig kväll Maria och vi ses på Fredag då är det party som gäller=) hehe
Funerar på att lägga mig snart innan jag somnar här vid datan men ja väntar ju fortfarande på en sak.. så jag håller mig vaken en stund till hehe =) Men avrundar detta lilla inlägg för mer intressant idag kommer inte att hända ändå så!
Ha de fint och sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Maria José

Hej, aa filmen var jättebra och det var skoj att träffa dig igen=) det ska bli kul nästa fredag;) PARTY hehe! Kramis

2008-01-11 @ 15:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0