Tisdag

Dåså då har man precis kommit hem från jobbet, idag var det jag som stängde men det gick bra=)Kändes dock lite onädigt att gå dit idag faktiskt för två timmar bara men men, de är ju dem som har kluddat till det så vad ska ja göra åt det?=P Får skälla på en viss person sen Haha hans fel=P. Nä men jag ska egentligen vara glad att jag har nått jobb att gå till och dem är ju jätte ledsna att de blev så här. Nog pratat om jobb.
Ikväll blir de inga större utflykter blir väl en lugn hemma kväll,egentligen är ja sugen på att träffa Mr Kal P Dal men de får nog bli en annan dag, men tänker på dig ska du veta=)
I morgon ska jag kanske träffa Nathalie om jag orkar efter jobbet hehe men de gör jag nog, bara umgås och snacka lite, var ett tag sen vi sågs gumman=) Det är väl vad som händer de närmaste dagarna här. Nu ska jag ta och dansa ut julen här inne i mitt rum. Ha en jätte trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0