Torsdag

Japp idag är det Torsdag för er som inte redan visste det=P Idag är det jobb några timmar i eftermiddag igen, sen är det jag som har stängningen idag med så får hoppas det är lugnt i eftermiddag=) Sen är det bara hem, käka lite och sen iväg till bion, det är ju bio med Maria idag=) De ska bli skoj. Hoppas filmen är bra bara hehe
Förresten nästa Fredag ska jag och Maria troligtvis ut och festa i Helsingborg, kul att du frågade gumman! Får hoppas det blir av och att vi får det kul, men det hade vi ju sist vi var ute så det ska nog inte vara några problem=) Det är några saker som ja redan nu vet ska hända den närmaste veckan=) Sen blir de väl tillbaka till Hemgården igen och jobba antar jag, men vi får se vi får se. Ska förresten jobba på Lördag med ju 7-16. Kanske det händer nått skoj denna Fredag med det vet jag inte än, men man kan ju alltid hoppas =)
Nu ska jag laga lite mat här innan jag ska gå ut i regnet och promenera till jobb! Ha de fint!
På återseende// Snult

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0