Ändrade planer

Jaha då har det blivit lite ändrade planer för helgen, lite trist tycker jag men men får försöka hitta på nått annat skoj.
Så de blir alltså ingen resa upp till Kinna och Liseberg=(Ska försöka hitta på nått annat skoj istället, blir nog Bakken i Danmark istället om det är fint väder, kan alltid hoppas=) Annars hittar jag och älsklingen på nått annat trevligt, nått måste vi göra iaf.
Fick idag ett mail från det nya jobbet och fick idag reda på att vikariatet är fram till Jul, ( har glömt å fråga de på intervjuerna)=P Men blir förlängt om hon jag ska vikariera för vill studera vidare. Kan ju alltid hoppas hon inte kommer tillbaka iaf=) Men men fyra månader är alltid nått iaf, en erfarenhet rikare om de nu inte skulle bli längre.

Idag har man då jobbat och sen bara vart hemma typ, ville sticka å bada men alla ska ju typ så åka på förmiddagen, när en annan jobbar=P Ska åka o bada i morgon iaf om det är fint väder med syrran o ungarna. En vecka till, sen är de semester för mig=) Åhhh längtar så himla mycket! =)=)=)=)=)=)=)
Sen när ja e lite ledig i så 2 veckor så jobbar alla andra, så ja kommer ha rätt tråkigt när vi kommer hem från resan=P
om de inte ringer in mig som vikarie någonstans.

Nu ska jag ta och fika lite men ha de fint och simma lugn!=)
Puss o Kram

Älskar min underbara Kristian.... om ni undrade ;)

Kommentarer
Postat av: angelica

ja de hade vi allt.



hur står de till me ekonomin o sådär nu då? blir det nån sthm resa för din del? ;)

2008-08-01 @ 13:11:18
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: madeleine

ja fyra månader är alltid nånting men man kan ju hoppas på att hon vill studera längre =) kramar

2008-08-01 @ 23:47:23
URL: http://nallem.blogg.se/
Postat av: angelica

vet inte om ja e ledig kan inte se de nu men ja väljer ju o tacka ja eller nej till jobb så de ordnar sig alltid =) vi får höras om det när du kommer hem då, så får vi se=)

2008-08-02 @ 10:49:42
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0