Dåligt med uppdatering

Herregud vad ja har blivit dålig på att blogga, skäms varje gång, tänker hela tiden att nu ska ja göra de nu idag, men nej tror ni det blir gjort? NEJ!=( Har massa annat för mig hela tiden eller så orkar jag bara inte.
Okej en snabb lite tråkig resume från förra helgen, OBS  förra helgen. Jag var med min underbara Kristian och på Lördagen hade vi lite tråkigt visste inte vad vi skulle hitta på, så vi tog båten till Helsingör=) Mycket trevligt och mysigt, självklart var det varmt och skönt och vi knalla på där å fika lite och satt vid havet lite, mysigt värre<3 Var ju längesen man åkte båt så jag kände att de var sagt för en åktur i sådär typ 20 min hehe. Självklart var mobilen med och de knäpptes några fina bilder men kan tyvärr inte lägga över dem nu men kanske kan fixa till typ nästa inlägg hehe.
Då till denna helgen då hehe då var det Landskrona Karneval som stod på Schemat, for hem till Linda på Fredags kvällen gjorde oss i ordning och drog sen vidare till förfest i Landskrona tillsammans med Kristian och hans polare, trevligt hade vi tills alla var så fulla så de var dags att gå hem å lägga sig så kan man väl säga:P
Lördagen var väldigt lugn, mådde väl sådär, eller måde väl som man förtjänade kan man säga, usch å fy o blä. kl 21 på Lördagskvällen hade vi blivit människor igen eller iaf någorlunda vakna och fräscha, så jag o Kristian o några polare till han drog ner en sväng på Karnevalen och gick bara runt o kolla lite, var nyktra o de var nog bäst det.
Mådde inte helt 100 på hela dagen=( Kristian hade minsann turen med sig denna kvällen, han vann Toblerone chocklad 2 kg minsann, turgubbe Hehe men han var snäll för jag fick smaka ;)
Sen vann han även en jätte söt hjärtnalle till mig, tack älskling=)<3
Nu i veckan blir de jobb som gäller, men först lite sömn godnatt på er på återssende.

puss

Kommentarer
Postat av: systeryster

ja jag glömmer inte din men du e ju dålig på att uppdatera:) hehe. vi syns ju snart . vi ska inte åka den som det var en olycka i igår aldrig i livet jag sätter min fot i den karusellen igen. det var en av dom jag åkte och det e inte så många som jag åker på lisenberg men men. det blir nog roligt iaf skuller jag tro. älskar dig puss puss

2008-07-17 @ 02:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0