Ett steg ännu närmare jobbet

Igår blev jag så underbart glad, Förskolan där jag var på intervju i Måndags hörde av sig, de ville träffa mig igen och visa mig runt lite och gå igenom lite administrativa bitar=) Åh vad jag hoppas att jag får jobbet.
Så håll tummarna i morgon med är ni snälla=) Jag hoppas att jag får ett besked i morgon med så man slipper gå runt och undra. En underbar nyhet eller vad säger ni?=P

I morgon blir det då jobb först några timmar sen blir det raka vägen ner till Helsingborg och kl 15.00 ska jag vara på plats på skolan=) Sen bär det av till Landskrona och börja fixa sig inför kvällen, som ska tillbringas i Helsingborg och på Helsingborgsfestivalen=) Hoppas på en mycket trevlig kväll med roligt folk=)
Lördagen är även den redan planerad och det blir att åka till Tyringe och festa lite och sen vidare till Helsingborgsfestivalen även denna dag=)
 Älskar festivalen btw=P Så man kan säga att denna helg blir en party helg och vem vet, kanske har man något att fira;) We Will See=)
Ha en underbar helg allihopa och på återssende!
Kram




Kommentarer
Postat av: madeleine

jag ska allt hålla tummarna =) jätte skoj om du skulle få det fast otur för mig för då kasnke vi inte ses igen =( KRAMAR

2008-07-25 @ 00:13:20
URL: http://nallem.blogg.se/
Postat av: Maria José

hoppas du får jobbet:) hade varit perfekt för dig när ni ändå ska flytta dit;) hehe! Vi ses ikväll, det ska bli skoj, kram

2008-07-25 @ 17:16:17
Postat av: hmm

lycka till.. hgb blir fint

2008-07-25 @ 17:34:05
Postat av: angelica

ja det låter ju bra måste ja säga =) som att du ska få det.

hoppas du hade en bra helg, hörs snart!

2008-07-28 @ 09:56:32
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0