Hålla tummarna några veckor till

Kl 12 igår hoppas jag alla höll sina tummar för mig hehe, de var ett par jobbiga 30 min i ett klassrum i Helsingborg ska ni veta=P Men det kändes bra och de skulle höra av sig om någon vecka i vilket fall som helst.
Jag hoppas de hör av sig snart och har ett bra besked och komma med=) Så håll tummarna ett tag till Hehe.
Om de skulle visa sig att jag inte får det gäller det att ta nya tag och fortsätta söka och hoppas på tur.

Helgen har även passerat förbi och fredagen var det bara en lugn hemma kväll, fick lite besök av Moster Mary, Alltid trevligt. Sen blev det även lite dricka och sing star med brorsan=)
Vem är bäst på sing star och varför i hela världen är jag det??:P
Lördagen bar det iväg till älsklingen och de var dags för  grillfest hos Patrik och hans flickvän Sara.
Mycket trevlig kväll och roligt folk=) Har några bilder jag kan lägga upp på folket iaf=)


Söndagen blev det en filmkväll med älsklingen och även en sväng till Ikea och kolla lite möbler=)
Snart älskling,snart ska vi få ett fint hem tillsammans ;)
Idag har man bara jobbat och ska snart in i duschen och så sen är det läggdags i tid, i morgon 05.00 ringer klockan.. lagom kul. ja bara längtar tills vecka 33 nu alltså=)

Ha de gott//Snult



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0