Jag fick det

Jag fick jobbet! =) Snacka om att man blev glad igår när de ringde från förskolan, att jag fick jobbet, och börjar den 1 September=) Wiiiie
Annars i helgen har man vart på Helsingborgsfestivalen hela helgen, mycket trevligt och mycket folk. dock var det inte så kul när vi fasta i Parisehjulet, fy fan säger jag bara när strömmen går, inte kul det! Iaf inte om man är höjdrädd som det finns ett antal personer som är=P Men vi kom ner efter en låååång stund, kändes som en evighet, men de tar ju lite tid när man får dra parisehjulet hela vägen runt för att människor ska komma av=P
Men förövrigt så hade vi det hur bra som helst, kommer upp lite bilder senare i kväll tänkte jag från helgen.
Vi var även en sväng på stranden i Söndags med ett par vänner, mycket skönt men dock inte så skönt när man kom hem, bränt hela ryggen i princip=( men men så går det när man inte tänker på att smörja in sig.

På tal om sola o bada, nu är det inte alls långt kvar, får snart börja packa=P Haha.
Det är exakt 12 dagar kvar tills de bär av till Grekland och Karpathos=) Ska bli så himla underbart<3
Och nu till helgen blir det Kinna och Liseberg som gäller, ska bli himla kul det med=)
Mycket att se framemot nu.
Men nu ska jag ta och fixa lite pappersarbete men slänger nog upp lite bilder från helgen lite senare!=)
puss o kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0