Massa planer

Då var det Torsdag och då är det Saras stäääääddag:P Haha nä men jag har faktiskt städat nästan hela dagen, rätt skönt att få saker gjorda man tänkt man ska göra läääänge. Nu är det gjort!
Iförrgår blev jag erbjuden ett nytt "extra" jobb en vecka, Chefen fråga om jag var intresserad av en tjänst på 50 % en vecka på ett fritids här i närheten och självklart var jag det, ringde dit och fick det=) Riktigt glad blev man.
Visst det är inte mycket men det är nått iaf och jag är tacksam för minsta lilla jag kan få. Har haft tur i jobbväg hitintills, detta är andra jobbet jag blivit rekomenderad till=) Känns skönt måste jag säga. TACK

Nu till lite planer jag har några helger framöver, Har man ingen semester så får man ta tillfället i akt att hitta på så mycket som möjligt på helgerna=)
Nästa helg blir det en helg i Helsingborg, Rix Fm festival och Helsingborgsfestival, inget man vill missa=) Party Party!!
Hoppas på bra väder och inga dåliga kläder=P Nä men bra väder och bra sällskap så skulle jag vilja säga=)

Sen helgen efter de då är vi inne på 1 Augusti och då blir det en miniresa ner till Kinna och hälsa på Syrran och självklart ska vi besöka Liseberg=) Kristian och jag stannar väl över helgen skulle jag tro, vi båda jobbar ju på Måndagen.
Sista jobb veckan innan VI får semester ;)
Då ni, den helgen jag längtat mest till sen typ 3 mån tillbaks:P
GREKLAND!!
Ja på söndag den 10 augusti sticker vi äntligen, åh vad underbart det ska bli älskling<3

Det var iaf tre helger fulla med planer och man kan bara hålla tummarna på att de går vägen och att det verkligen blir så som planerna är lagda. Man vet ju aldrig.
Nu har ni fått ett ytterligare hyffsat långt inlägg så nu ska ni väl klara er ett tag på det?
Haha nä usch jag ska bli bättre i blogg världen, lovar!
Men just nu ska jag bara lägga mig i min säng och kolla lite film, tycker jag att jag är värd.
Men ha de fint allihopa och på återssende=)



Kommentarer
Postat av: Fröken Berg

Shit va söt kanin!!

den på engelska va klart bäst... <3



o du, grattis t jobbet gumman :D



Sen hoppas vi att ja nte e upptagen på lördan där..

festival e juh... eeeh.. alltid skoj :P



Puss på dej

2008-07-17 @ 22:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0