Saknar....

Åh jag hittade en gammal bild på mig som jag faktiskt gillar, åh vad jag saknar mitt långa hår=(
Vad tycker ni, passar jag bäst i långt eller kort hår? Kolla in skillnaden på bilderna!
Själv har jag svårt att avgöra, gillade de korta men bara i början precis när jag klippt mig=P
Lägger upp en bild på hur de såg ut precis efter jag klippt mig och sen den gamla bilden med långt hår.
Hur de ser ut i dagensläge får ni kolla på bilden högst upp på min sida på bloggen.

Gammal bild
Klippt mig precis


så vad Tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Sara

Du var jättefin i långt hår men ännu finare i kort tycker jag. Jag gillar korta frisyrer. Vågar inet riktigt klippa av mig mitt hår bara;p Kör på det korta! Tack för msnen. Kram

2008-07-22 @ 22:48:36
URL: http://rekvik.blogg.se/
Postat av: angelica

det e jättesvårt. du passar i båda=) nu e man van att du har kort hår också så då är det ovant med långt hår hehe men båda e fint tycker jag

2008-07-23 @ 23:29:14
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0