sommar och sol

Ja idag är det minsann fint väder ute, varmt och soligt ute=) Igår fick man fint besök minsann, min underbara Angelica var och hälsa på i stan hehe=) Vi käkade lite mat och jag färgade hennes hår och vi tog en promenad och bara snacka, kul att ses igen gumman <3
Vi sågs ju faktiskt redan i Söndags då du var i Landskrona och jag med, och typ bara 10 min ifrån varandra hehe, så vi for ut till Väla och gick där hela dagen nästan, shoppa lite och käka god mat. Sen på kvällen blev de även en promenad, så trevligt så. Hoppas vi ses snart igen=)
Annars i helgen har vi firat syster ysster som fyllt hela 25 år, så de var lite folk här på Lördagen och sen senare på kvällen åkte jag till Kristian och då var det fest på G hos några polare till han.
Dock kom vi inte in på krogen senare då det var 23..grrr=( men vi for hem och la oss istället, klockan var rätt mycket redan så.
Och nu sitter man här och har precis sökt massa jobb får se om de ger nått resultat, man kan ju alltid hoppas iaf.
Ska ta och fixa lite mat till mig nu tänkte jag men ha de fint så hörs vi!
puss/ Snult

Kommentarer
Postat av: systeryster

ja visst låter det bra titta på min blogg då:) älskar dug puss puss din yngsta stora syster:)

2008-07-04 @ 08:04:15
Postat av: Angelica

lycka till me jobben=)



ska försöka ta en resa ner snart igen så får vi träffas =)

2008-07-14 @ 14:07:11
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0