Flytt

Ja då har de flyttat min blogg nu med, därför jag haft lite problem men att skriva på några dagar, men nu så verkar det funka igen=) Helgen har snart passerat förbi och det har ju vart långhelg och allt. I Fredags kom Sofi (Syrran) ner och jag var och mötte henne vid stationen sen åkte jag, Kristian och Sofi till Hörr, där två polare till Kristian väntade och de var dags för bad i pool och grillning på gång=). Kubb hann vi även med och killarna lirade Poker senare på kvällen och jag och Sofi roade oss med en stor gymnastik boll=) Haha, ska fan köpe en sån alltså!
Lördagen var badkläderna på tidigt igen och jag och Kristian for ut till Finja sjön och badade och solade, mys pys=) Sen på kvällen grillade vi här hemma lite bara och sen gick jag och sofi till hembyggsparken och väntade på min kompis och hennes kille, för nu var det dags för Kubb igen=) Rätt lugn men trevlig kväll även denna Lördag.
Så är det  tråkiga söndag idag då=P och jag har precis städat min garderob och rensat massa kläder, syrran ville och kunde ha de mesta, så skönt att bli av med kläder man aldrig använder.
Resten av dagen vet jag inte vad som händer få se. Nu ska jag iaf gå ner och städa lite i förrådet.
Ha de fint sola lugnt!

Kommentarer
Postat av: angelica

jaa vi får se =)

2008-06-11 @ 19:11:03
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0