Hope you like it!



Nu har jag, Snultan, gjort om Saras blogg igen. Detta blev resultatet! Gult och fint! Passar sig fint såhär på sommaren. Och så lägger jag in en bild här som jag tagit själv, en riktigt fin sommarbild :p

Och föresten eftersom Sara inte vet att jag skriver detta nu så kan jag ju lika gärna komma med en liten hälsning ;)

10 dagar är det nu kvar till min skåne resa och någon dag där ska vi träffas och göra nåt :) Vad som helst och det blir skoj iallafall :) Eller hur? ;) Jaja, jag vet att jag är dålig på att höra av mig nu för tiden. Det är bara en grej, jag vet inte varför, men betyder inte att jag gillar dig mindre och det hoppas jag du förstår ;) Ibland är det mycket som sker bara.. som tar upp tid.. men du är min vän och det kommer du alltid göra och det vi har är något speciellt!

Jag <3 dig!


hej från snultan! / snultan.blogg.se


Kommentarer
Postat av: snult

Du är underbar min Älskling!Tack för hjälpen med min blogg blev fint, som vanligt när du fixar=)

2008-06-16 @ 19:51:53
URL: http://snult.blogg.se/
Postat av: angelica

hihi :D jaa visst blev det :D jaa de får det bli.. jaa vi ska ha skoj:D ha en trevlig kväll puss

2008-06-16 @ 20:03:41
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0